Artjournal dla Przyjaciela / artjournal page for a Friend


poniedziałek, 13 listopada 2017


Witajcie!

Wiem, że to już ten czas, gdy należy usiąść do tworzenia projektów świątecznych. Mnie jednak wciąż fascynuje jesień z tą charakterystyczną, listopadową atmosferą zadumy. Pewnie dlatego jeszcze na chwilę odkładam na bok bożonarodzeniowe tekturki (zerknijcie do działu Boże Narodzenie, w Tricksart są naprawdę fantastyczne wzory!) i tworzę wpisy w mom artjournalu.
Ten, który chcę Wam dziś pokazać jest szczególny. Dałam się ponieść nastrojowi, mediom i przede wszystkim piosence, która stała się inspiracją dla tego projektu. Tekst tej piosenki występuje we wpisie w charakterze ramek poszczególnych ATC i całej strony. Lubię właśnie w taki sposób umieszczać swoje (albo nieswoje) myśli w artjournalu. Tym razem wpis jest wyjątkowy, bo stanowi część większego projektu, który w założeniu ma być prezentem dla bardzo ważnego Przyjaciela...

Początkowo miałam w planach stworzenie serii ATC. Z tego powodu sięgnęłam po tekturowe bazy, na których umieściłam papiery z mojej ulubionej, bo bardzo uniwersalnej, kolekcji Wiosenne Niebo. Ateciaki ozdobiłam motywem, który powstał przez nałożenie złotej farby przez maskę. Tej samej maski użyłam potem do stworzenia tła całego wpisu, jednak tym razem wykorzystałam białe gesso. Potem pochlapałam całość złotą perłową mgiełką. Na koniec uzupełniłam całą kompozycję fragmentami absolutnie fantastycznej tekturkowej nowości (już niedługo w sklepie - wypatrujcie w dziale dekory). Ten motyw po prostu skradł moje serce! 

Hello!

I know it's the time for preparing some Christmas project, but I love the reflective atmosphere of November so much, that I couldn't stop myself from preparing an artjournal page. It is inspired by a song (the text you can see on each ATC) and it was made as a part f bigger project I want to make for a Very Special Friend of mine. 

At first I was going to create only some ATCs, but then the idea of an artjournal page came to me. So here it is! I've used here some ATC bases, then I put on them some papers from Spring Sky collection, which is obviously my favorite one! Then I used a stencil to decorate them. The same stencil I used to make a background for my artjournal page. To create it I've used a white gesso and then a bit of pearl gold mist. At the end I put here and there some parts of a fresh new chipboard, which you'll be able to find in the shop soon. It is absolutely amazing! So... Stay tuned and look for it HERE in a few days!






Pozdrawiam serdecznie / Greetings

Sonrisa &Tricksart Team

Pin It

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twoje słowa :)